چقدر زرد ؟!
آدرس جدید وبلاگ رپ بیست لوکس بلاگ
چقدر زرد ؟!
شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 21:23 | بازدید : 1571 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

 

این ترول هارو پیج های سایتها درست میکنن تا زیر پست هاشون کلکل راه بیفته و سود ببرن

همینه که امروز میبینید هنرمندا حتی عکس هم دیگه باهم نمیگیرن دیگه همکاری و همخوانی رو که خدا بیامرزد!

یکم سادگی و صداقت تو شروع کارشون داشتن که چشم دیدن همون هم نداریم! اسم خودمونم گذاشتیم مخاطب!

از این مدل عکسها زیاده.. نمونه دیگه ش عکس بهرام و سورنا رو میذارن وسط و دور تا دور عکس بقیه رپرها رو با دوست دختراشون میذارن که بگن هرکی دوست دختر نداره رپر بهتریه!!

همین میشه که همه محافظه کار میشن و شخصیت واقعی خودشونو پنهان میکنن.. همینه که اکثر مردم ما رفتارشون تظاهریه.. اندکی صداقت میبینیم مسخره میکنیم

وقتی دنبال اطلاعات فنی نیستیم، قدرت تصمیم گیری حرفه ای هم نخواهیم داشت و واسه خودمون دلیل درست میکنیم برای انتخاب رپر برتر!

---

جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند 



موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,

|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد مهدی در تاریخ : 1395/12/10/2 - - گفته است :
آخ حرف دلمو زدی مردیم از حرفای مسخره بیاتورپ و رادیو فریاد و رپفا
پاسخ: من این رسانه هارو چندسالی میشه که دنبال نمیکنم. رسانه ای که مخربه اعضاش کم بشن نابود میشه.

/weblog/file/img/m.jpg
امید در تاریخ : 1395/12/5/4 - - گفته است :
وبلاگ خیلی خوبی داری کلی استفاده بردم

/weblog/file/img/m.jpg
AbolKill3r در تاریخ : 1395/12/4/3 - - گفته است :
میدونم منم منظورم اینه سلیقه با بحث فنی جداست.اونقدر بی منطق نیستم بگم مثلا چون یه البومی یا ترکی با سلیقم جور در نیومد پس یعنی ضعیفه بعد از خودم دلیل بتراشم

/weblog/file/img/m.jpg
یاسر در تاریخ : 1395/12/2/1 - - گفته است :
فکر مردمو محدود میکنن این پیجای به اصطلاح رپی

/weblog/file/img/m.jpg
AbolKill3r در تاریخ : 1395/11/28/4 - - گفته است :
از لحاظ خش اره غیر طبیعی بود ولی از لحاظ اجرا خیلی خوشم اومد بیت هاشم تم تاریک داشت که من با سلیقم جور در اومد.از لحاظ تکنیکم یه چیز متوسط و بعضا ضعیف بود که البته باید دقت داشته باشیم همه ی کارای البوم با خودش بود که باعث میشه نتونه روی اشعار خوب تمرکز کنه.
راستی البوم good vs evil کینگ کروکد رو حتما گوش کن.
همینطور من اسممو خیلی وقته عوض کردم برای اینکه همو گم نکنیم با این اسم نظر میدم از این به بعد با اسم Hip Hoppa نظر میدم(هرچند مهم نیس )
پاسخ:‌ سلیقه شخصی با نظر فنی بحثش جداست.. مثلا من اگر سلیقه ای عاشق فیلم های بروس لی هستم هیچ ربطی به این نداره که قبول دارم این فیلم ها شدیدا از نظر فنی ضعیف هستن، هرچند موندگار یا حتی الگوی خیلی از فیلمهای بهتر باشن. به هر حال اثری که میاد بیرون مورد نقد قرار میگیره و اینکه محدودیت زمانی یا هرچی باعث ضعفش شده فکر نمیکنم پاسخ درست برای چشم پوشی از ضعف ها باشه.. میتونست یک مجموعه کوتاه و بهتر آماده کنه... چشم حتما دانلود میکنم... باشه Hip Hoppa یادم میمونه شمایید ;)

/weblog/file/img/m.jpg
AbolKill3r در تاریخ : 1395/11/19/2 - - گفته است :
واقعا این داستان دیگه شورش در اومد.همه با هم دشمنی دارن و دیگه همکاری هارو باید تو خواب ببینیم یا شایدم معجزه ای بشه و دوباره با هم اینطوری باشن.اوج یه حرف خوبی زد میگف رپر های ما خیلی غرور دارن و همشون فقط خط فکری خودشونو قبول دارن یکی از دلایل مثل قبل نبودن اینه.مخاطبا هم که انگار از این وضعیت خوشحالن مثلا دعوای بین ملتفت و پیشرو که زیر پستای پیشرو کلا ملتفتیا به فحش کشیدن ولی من خودم طرفدار هردوشون هستم.

راستی رند رو گوش دادی؟چطور بود؟
پاسخ: بحث همکاری یه مسئله است.. بحث رقابت یه مسئله .. بحث توهین های مخاطب ها تو صفحات مجازی یه بحث دیگه.. بحث طرفداری نکردن از هنرمند یا تشکل خاصی یه بحث دیگه... کلا همه چیز به هم گره خورده.
رپ حرفه ای گاهی اینطوری ساخته میشه تو امریکا که پرودوسر یا همون آهنگساز اول کار رو میسازه بعد تصمیم میگیره که چه کسایی روی این بیت بخونن ! بعد از طریق مدیر برنامه ای که داره به مدیر برنامه رپرهای دیگه پیشنهاد میده که آیا دوست دارید روی این بیت بخونید با همچین استایل و فلویی و.... بعد اگه خواستن از طریق مدیر هاشون شرایط رو میگن و همکاری میکنن. اما تو کشورهایی که هنرمندها حمایت نمیشن مثل ایران اینجوری موسیقی به خرابی کشیده میشه.. هرکسی باید 2سال رفاقت کنه با یکی تا بالاخره بحث همکاری رو بیارن!!! این خیلی بده.. قبلا امتیاز مفید بود چون همه باهم دوست بودن و زندگی و حرفه باهم ترکیب شده بود اما الان کاملا منفیه چون شهرت آدم هارو مغرور میکنه و اطرافیان روی هنرمندها تاثیر میذارن.. اگر میبینید یاس با پیشرو و تیک تاک و MJ رفاقت داره اما باهاشون همکاری نداشته. شاید دلیلش آدم هایی بودن که چیز زیادی از رپ نمیدونستن و دور یاس رو پر کردن و اجازه نمیدن بتونه تصمیم به همکاری بگیره و یکی از جدی ترین هنرمندهای سبک رپ تو ایران تعدادهمکاری های حرفه ایش هنوز 3تا نشده!
رند رو گوش کردم، خیلی ضعیف بود
خش غیر استاندارد... حتی اگه استاندارد هم بود نباید در کنار یه آهنگ دیگه با صدای عادی قرار میگرفت.. یعنی باید آروم آروم آهنگهای یک آلبوم رو کنار هم چید.. نمیشه تو یه آهنگ تا میتونی به صدات خش بدی و آهنگ بعدی صدات به کل فرق داشته باشه.. باید آروم آروم آهنگ ها به هم شبیه باشن و از اول تا آخر آلبوم صدا به مرور تغییر کنه
میخواست از سورنا الهام بگیره تو بعضی از کارهاش اما به شدت خام بود و بیشتر تقلید بود تا الهام گرفتن... اونجاهایی که روی کلمات قفل میکرد و تکرارشون میکرد و بیت اصلا با صداش چفت نشده بود فراتر از بد بود.. خیلی پسرفت کرده.. بهتره بر اساس صدای خودش آهنگ بخونه و نوآوری هایی کنه که کمتر کسی انجام داده... سورنا خودش آلبومش ضعیفه.. وای به اینکه ازش کسی تقلید کنه که حتیاگه خوبم بشه باز تقلیده!.. و از همه بدتر تقلید خام باشه و اصلا جانیفتاده باشه...... بیشتر به نظرم این آلبوم ماکت بود!! یعنی اصلا آماده نشده بود... کاش ep جمع میکرد با نوآوری جای اینکه آلبوم کامل منتشر کنه با انقدر ضعف.. اصلا زیرک نبود تو انتخاب هاش.. امیدوارم دیگه سرسری کار نبنده.. قبلا ازش کار شنیده بودم میدونم که استعدادشو داره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 468
بازدید ماه : 4921
بازدید کل : 508037
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 416
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 106
:: کل نظرات : 416

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 60
:: بازدید هفته : 468
:: بازدید ماه : 4921
:: بازدید سال : 18797
:: بازدید کلی : 508037